Handelsbetingelser

Sidst opdateret 05/02-2021

Fragt

Vi yder fri fragt på alle vores varer på webshoppen. Vi sender kun til Danmark inklusiv alle brofaste øer.

Kontakt os for aftale om levering til ikke brofaste øer eller til udlandet, så finder vi en løsning.

Vær dog opmærksom på, at fri fragt ikke gælder levering til udlandet, de ikke brofaste øer og nedsatte varer.

Fragtpriserne for ovennævnte tilfælde vurderes af vores personale, hvor bl.a. afstanden, ordrens størrelse og vægt er taget i betragtning.

Fragtpriserne for vores nedsatte varer ligger i intervallet fra 49 kr. og op til 499 kr. for de helt store ordre. 

Levering

Vi pakker dine varer forsvarligt og sender dem så hurtigt vi kan. Du kan forventet en leveringstid på 3-5 hverdage. 

Levering til kantsten: Store ordrer leveres til kantstenen.

Levering til pakkeshop: Mindre ordrer leveres pakkerne til den nærmeste pakkeshop.

Afhentning i butik: Du har altid fri afhentning i vores butik Zoom på adressen: Buchwaldsgade 51, Odense, Danmark.

Hvis du som køber nægter at modtage eller ikke afhenter en ordre, opkræver vi et gebyr DKK 100 ,-

Betalingsmuligheder

www.butikzoom.dk kan du betale med Visa, VisaDankort, VisaElectron, Mastercard og American Express.

Alle priser på hjemmesiden er i DKK Danske kroner. 

Returnering

Skulle varen mod forventning ikke falde i din smag, har du altid 14. dages fuld fortrydelsesret, og har ret til tilbagebetaling. Hvis du vil returnere en vare skal du kontakte os inden for 7 dage efter modtagelsen af varen på info@butikzoom.dk med forklaring om, hvorfor varen ønskes returneres samt en kopi af din ordrebekræftelse. Skriv gerne “RETUR” som overskrift i mailen. 

Det er lovligt at undersøge og prøve varen, som du ville have gjort i butikken. Men hvis du åbenlyst har håndteret varen, på en måde, som er skyld i værdiforringelse, skal du betale for værdiforringelsen, som bliver vurderet af os. Dette gælder både returnering i butik eller ved ekstern levering.

Varen skal returneres i samme stand som ved modtagelsen. Bemærk at du som køber er ansvarlig for varen indtil vi modtager returneringen. Dette indebærer også, at du selv skal betale for fragtomkostningerne i forbindelse med returneringen. Hvis varen går i stykker eller mistes i forsendelsen er du ansvarlig som køber, for at dokumentere returneringen. Få derfor en kvittering fra postbutikken eller fragtmanden på returneringen. 

Når varen er modtaget hos os, undersøger vi varen for værdiforringelse, og returnerer pengene for varen på køberkontoen. HUSK at lægge en seddel i pakken med Ordre nummer, Reg. nummer, og Konto nr. Dette gør tilbagebetalingen langt mere overskueligt og nemmere for os.

Hvis du ønsker ombytning af varen, så skriv det i mailen angående ønsket returnering og på sedlen i kassen, dette vil hjælpe os meget.  

Du har også mulighed for 14. dages gratis retur til vores butik Zoom. Kom indenfor butikkens åbningstider, som du finder nederst på siden. Du finder os på Buchwaldsgade 51, Odense C, Danmark. Husk ordrebekræftelse enten fysisk eller digitalt.

Vær opmærksom på at der ikke ydes returnering ved køb i butikken. 

Pakken sendes retur til adressen: 

ZOOM 

Buchwaldsgade 51

5000 Odense C

Danmark

Beskadige pakker

Hvis din pakke er beskadiget under transporten bør du kontakte os på info@butikzoom.dk indenfor 24 timer efter modtagelsen. Dette gælder dog kun hvis du ikke selv afhenter varen i butikken. I den situation er du selv ansvarlig for at transportere varen forsvarligt. Vi vil gøre brug af samme regler, som gælder i forbindelse med reklamation. Skriv gerne “REKLAMATION” som overskrift i mailen og vedhæft en kopi af din ordrebekræftelse. Hvis varen ikke er på lager, vil vi enten prøve at skaffe den hjem eller tilbagebetale pengene for varen på købekontoen. 

Du har også mulighed, for at kontakte os fysisk i butikken inden for åbningstiderne, dog stadig indenfor 24 timer efter modtagelsen. Husk en kopi af din ordrebekræftelse enten fysisk eller digitalt. Du kan med fordel også kontakte os digitalt indenfor 24 timer efter modtagelsen og derefter komme ned i butikken med varen. 

Reklamation

Vi har 24 måneders reklamationsret på alle vores vare jf. Dansk Lovgivning. Hvis du skulle være så uheldig at modtage en vare, som går i stykker inden for 24 måneder, skal du kontakte os på info@butikzoom.dk eller fysisk i butikken. Vi vil hjælpe dig med reparation eller ombytning af varen, dog med undtagelse hvis fejlen på varen er opstået grundet fejlagtig brug af varen.

Fandt du ikke svar?

Så er du altid velkommen til at ringe til os på telefon: +45 66 13 44 75  eller skrive til info@butikzoom.dk